Textílie Hlavné Textílie :Čipky Uzavretie Ziper Embellishment Appliquedl,Čipky pracovných dní V Zásob Stav Plnú Náhradu, Ak Nie Obraz Ako dodacia lehota Čína Príspevok Vzduchu:15-69 dní Veľkosť Veľkosť:2~22W E-Pecket:8-18 dní Ostatné Veľkosti Poplatok 35 Dolárov Extra CNE: 7-13 v pracovných dňoch Iné Farebné Poplatok 35 Dolárov Extra DHL:3~7 pracovných dní
1,máme len veľkosť Nás štandardnej veľkosti 2~12 na sklade,prosím, láskavo skontrolujte veľkosť grafu pred výberom veľkosti.
2,prosím, láskavo si skontrolujte dodacie čas pred tým, než sa rozhodnete doprava merthord.
• prijímame aj bankový prevod a paypal platby ,prosím, dajte nám vedieť, ak nejaké problémy s platbou.
Máme loď v pondelok - nedeľa, okrem sviatkov.Prosím, pošlite nám e-mail PRED platby v prípade, ak si želáte zmeniť adresu doručenia. 1,Štandardnej Služby je Čína Príspevok leteckou Poštou., 2, Štandardnej Služby trvá asi 15-25 pracovných dní (s Výnimkou Talianska, Ruska, Izraela, Argentína, Brazília, Lotyšsko, Ukrajina, Kazachstan, Východná Európa, Južná Amerika, ktorá bude mať 30-45 dní).Je to sledovať vo vašej krajine post office webovej stránky Alebo Čína EMS webovej stránke. 3,doby Dodania závisí od destinácie a iné faktory, môže to trvá až do 40 pracovných dní., 4, prepravné náklady neobsahuje žiadne dovozné dane, a tie sú zodpovedné za ciel. .
• Vrátiť a vrátenie:
• Vrátiť
• kontaktujte nás najprv, keď sa budete návratu položky alebo akékoľvek promblem s položkami.
• prosím vrátiť vec do 3 dní od dní ste dostali to.
• vráťte sa cez rovnaké express ako sme ju odoslali vy.
• Vrátenie
• Položka príde kupujúcemu chybný alebo poškodený , alebo položku nie, ako je popísané, má nárok na plnú náhradu .
• Položky sa vráti s tohto dôvodu bude účtované 30% doplnenie stavov poplatok.
Kupujúci zmeny myseľ
Kupujúci výčitky svedomia
Kupujúci' osobné nepáči
Cenový rozdiel
• Vrátenie bude prijaté do 7 dní na www.goodiefoodie.sk bude trvať 7 dní na prevod peňazí.
• spôsob, ako vyriešiť promblem a spätnú väzbu.
• vráťte sa cez rovnaké express ako sme ju odoslali vy.
• vaša spokojnosť a názor je pre nás dôležité.
• Ak máte otázky s vašou objednávkou, akýkoľvek problém s vašou objednávkou,prosím, najprv kontaktujte nás riešiť. • pred odchodom negatívny a neutrálny spätnú väzbu .dúfame, že sa na kontakt s vami vyriešiť problém. • Ak ste spokojní s našimi výrobkami a službách,prosím zanechať pozitívnu spätnú väzbu pre nás .