Služby
Všetky objednávky sú odoslané do 1 pracovného dňa (okrem sviatkov)
Ak sa vyskytne problém, budeme odoslať výrobku a len povedzte nám prvý raz.
100% profesionálny zákaznícky servis.
pokiaľ ide o platby:
1. Akceptujeme Alipay, kreditnej karty alebo debetnej karty a iné platobné metódy.
2. Platba musí byť uskutočnená do 3 dní po objednaní.
3. Ak nie je možné zobraziť, ihneď po dražbe, prosím, počkajte niekoľko minút a skúste to znova,
Ukončené do 3 dní.
priatelia Poznámka:
1. Prosím vyplňte vaše meno a priezvisko keď platenia, vrátane vaše meno, stredné meno a priezvisko;
2. Prosím vyplňte správne adresu, vrátane vaše číslo bytu, ulice, mesta, regiónu a krajiny.
Inak, váš balík možno sa vrátil!
3. Nenesieme žiadnu zodpovednosť za vaše chyby.
Doprava otázky:
1. Tovar bude expedovaný do 1 pracovného dňa normálnom čase.
2. Ak sa stále nedostávajú tovar v lehote 35 dní po úhrade, prosím, kontaktujte nás, budeme sledovať tovaru a odpovedať vám čo najskôr, naším cieľom je robiť kvalitné služby.
3. Budeme používať www.goodiefoodie.sk starať-free štandardná doprava za vašu prepravu,
Predávajúci používa www.goodiefoodie.sk starať-free štandardné prepravu.Kupujúci môže kontrolovať sledovacie informácie v 3 ~ 7 dní.
Global.cainiao.com
Náhrady:
1. Ak je výrobok chybný, kontaktujte nás, prosím, do troch dní po obdržaní tovaru, budeme zaobchádzať pre vás v čase.
Vrátenie problémy, všetko sa vracia, musí byť vrátený v pôvodnom obale a príslušenstvo.Zákazník je zodpovedný za náklady na prepravu vráteného tovaru.
2. Po obdržaní vráteného tovaru, vrátime vám peniaze.Alebo vymeniť tovar pre vás.
3. Keď nemôžete dostávať produktu, vrátime vám cenu a prepravné náklady.
4. Po obdržaní vašich údajov, budeme vrátiť peniaze, platbu spracujeme do 3 pracovných dní.
Spätná väzba:
Budeme s vami spolupracovať, až kým nebudete spokojní.Úprimne dúfam, že si môžete nechať nám pozitívnu spätnú väzbu
Ak nie ste spokojní s nákupom, kontaktujte nás prostredníctvom (Moje Správy) alebo (Predávajúcemu Otázku) pred odchodom neutrálne alebo negatívne spätné väzby, ktoré sa budeme snažiť vyriešiť všetky problémy a spĺňať vaše požiadavky.
Služby
Všetky objednávky sú odoslané do 1 pracovného dňa (okrem sviatkov)
Ak sa vyskytne problém, budeme odoslať výrobku a len povedzte nám prvý raz.
100% profesionálny zákaznícky servis.
pokiaľ ide o platby:
1. Akceptujeme Alipay, kreditnej karty alebo debetnej karty a iné platobné metódy.
2. Platba musí byť uskutočnená do 3 dní po objednaní.
3. Ak nie je možné zobraziť, ihneď po dražbe, prosím, počkajte niekoľko minút a skúste to znova,
Ukončené do 3 dní.
priatelia Poznámka:
1. Prosím vyplňte vaše meno a priezvisko keď platenia, vrátane vaše meno, stredné meno a priezvisko;
2. Prosím vyplňte správne adresu, vrátane vaše číslo bytu, ulice, mesta, regiónu a krajiny.
Inak, váš balík možno sa vrátil!
3. Nenesieme žiadnu zodpovednosť za vaše chyby.
Doprava otázky:
1. Tovar bude expedovaný do 1 pracovného dňa normálnom čase.
2. Ak sa stále nedostávajú tovar v lehote 35 dní po úhrade, prosím, kontaktujte nás, budeme sledovať tovaru a odpovedať vám čo najskôr, naším cieľom je robiť kvalitné služby.
3. Budeme používať www.goodiefoodie.sk starať-free štandardná doprava za vašu prepravu,
Predávajúci používa www.goodiefoodie.sk starať-free štandardné prepravu.Kupujúci môže kontrolovať sledovacie informácie v 3 ~ 7 dní.
Global.cainiao.com
Náhrady:
1. Ak je výrobok chybný, kontaktujte nás, prosím, do troch dní po obdržaní tovaru, budeme zaobchádzať pre vás v čase.
Vrátenie problémy, všetko sa vracia, musí byť vrátený v pôvodnom obale a príslušenstvo.Zákazník je zodpovedný za náklady na prepravu vráteného tovaru.
2. Po obdržaní vráteného tovaru, vrátime vám peniaze.Alebo vymeniť tovar pre vás.
3. Keď nemôžete dostávať produktu, vrátime vám cenu a prepravné náklady.
4. Po obdržaní vašich údajov, budeme vrátiť peniaze, platbu spracujeme do 3 pracovných dní.
Spätná väzba:
Budeme s vami spolupracovať, až kým nebudete spokojní.Úprimne dúfam, že si môžete nechať nám pozitívnu spätnú väzbu
Ak nie ste spokojní s nákupom, kontaktujte nás prostredníctvom (Moje Správy) alebo (Predávajúcemu Otázku) pred odchodom neutrálne alebo negatívne spätné väzby, ktoré sa budeme snažiť vyriešiť všetky problémy a spĺňať vaše požiadavky.