Q: Prečo nie je zákaznícky servis odpoveď?
Odpoveď: som veľmi ľúto.Počas akcie, recepcia vyrazila z dôvodu služieb zákazníkom.To nie je úmyselné zavinenie z nedbanlivosti.Prosím zanechať správu o vašu otázku, a oddelenie služieb zákazníkom budú odpovedať na vás čo najskôr po zhliadnutí otázku.Prosím ťa, odpusť mi moje nedostatočná starostlivosť.
Otázka: Ako sú položky prepravované?
Odpoveď: vo všeobecnosti Sme poskytnúť doprava zadarmo (s výnimkou niektorých vzdialených krajín), a platená expresné doručenie.
Otázka: môžem zmeniť poradie informácie alebo objednávku zrušiť kedykoľvek?
A: Keď balík je označený pre zásielky, nemôžeme sa už zmeniť alebo zrušiť objednávku.
Otázka: mám už zaplatená, kedy môžem očakávať, že môj položky, ktoré majú byť dodávané?
Odpoveď: platba bola dokončená, sklad, dokončí svoj pozemok do 2-5 pracovných dní.Pre urgentné objednávky, prosím, aby sa záznam a oznámiť, náš tím služby zákazníkom hneď, ako je to možné.Ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa dopravy, prosím, neváhajte kontaktovať náš tím služieb zákazníkom.
Otázka: www.goodiefoodie.sk Lnquire
https://global.cainiao.com
Otázka: Čína Príspevok,DHL,Epacket ...
https://www.17track.net
Otázka: Obrázok popis
Odpoveď: Všetky obrázky, fotky sú z položiek, budete dostávať.Obrázky boli profesionálne zostrihané tak, aby zodpovedali farby, rovnako ako je to možné.Avšak, z dôvodu rôznych obrazoviek, farebný kontrast displeja a osvetlenie.Farba sa môže líšiť.
Prevádzkové Hodiny - Peking Čas pondelok až piatok/ 9:30-18:30
1. Vaša spätná väzba je pre nás veľmi dôležité a naša motivácia.
2. Staráme sa o našich zákazníkov a snažiť pomôcť.
3. Prosím, dajte nám príležitosť vyriešiť akýkoľvek problém.Chápeme vaše obavy a pokúsiť sa vyriešiť problém.
4. Prosím, kontaktujte náš zákaznícky servis pred spätnú väzbu.Môžete urobiť akékoľvek spory prostredníctvom platformy a pomôžeme vám vyriešiť problém.
5. Ak ste spokojní, prosím, dajte nám kontrola a spätná väzba ★★★★★.Ďakujeme!Pekný deň !