Vitajte v našom obchode!
Zásielky A Platieb:
1. Budeme sa dodáva pozemok v 3-7 dní od zaplatenia.A tieto formy platby sú
prijaté www.goodiefoodie.sk: Moneybookers, Kreditné karty, TT, Western Union a Qiwi peňaženky.
2. Zásielku je zadarmo doručenie prostredníctvom Čína príspevok air mail, ak hmotnosť balíka je viac ako 2 kg alebo
veľkosť balenia je väčší ako 90 CM, použijeme EMS atď, alebo lode s dvoma pozemky alebo viac parciel leteckou poštou.
3. Pokyn:hmotnosti a veľkosti sme označené v balení podrobnosti nie je skutočná hmotnosť a veľkosť
tovar, ak potrebujete vedieť o skutočnej hmotnosti a veľkosti, stačí nás kontaktovať.
4. Dodacia lehota:
1) Dopravná rozvinutých krajinách je o 7-45 dní.
2) Vzdialených krajinách je o 2-8 týždňov.
5. Ak kupujúci chcete použiť viac rýchlejší spôsob dopravy, ako EMS, DHL, atď, prosím, komunikovať s nami o
nárast dopravy.
6. Pokyn:dodacia lehota je závislá na kupujúceho colné odbavenie čas alebo vyššej Moci.Ak kupujúci
nie je doručený tovar v dlhej dobe, dúfame, že môže kupujúci kontaktovať vášho colné alebo miestnej pošte, v
aby sa tovar už čoskoro.
O Colné:
1. S cieľom zabezpečiť dostanete vašu objednávku bez alebo nižšie dovozné clo, budeme deklarovať ako "Dar" s
nižšia hodnota, ktorá nie je zahrnutá celková cena, ktorú ste zaplatili alebo trhovú hodnotu výrobku a môže
nevzťahuje na krajiny s rôznymi colných predpisov.
2. Alebo by ste mohli nechať odkaz povedzte nám, koľko by sme mali podať colné vyhlásenie.Sme radi, že
podľa vašich pokynov.
3. Všetky dovozné clá alebo poplatky sú kupujúceho zodpovednosti.
4. Dodávatelia nie sú zodpovední za oneskorenie spôsobené colnými oddelenie vo vašej krajine.
5. Dodatočné náklady alebo meškanie sa môže vyskytnúť počas medzinárodného obchodu.Úprimne dúfam, že nebudete používať
dodatočné dovozné náklady alebo colné odbavenie meškanie ako dôvod pre podanie žiadosti o refundáciu alebo odchode negatívne
spätná väzba.
Po-predajný Servis:
Budeme kontrola kvality tovaru pred expedíciou.Ak sa vyskytnú nejaké nečakané problémy stať, dúfame,
ak chcete vyriešiť problémy s kupujúcim prostredníctvom prostrediu v nasledujúcich spôsobov:
1. Ak je kvalita problém, môže kupujúci podať argumentovať v 15days po prevzatí tovaru, je kupujúci povinný poskytnúť
fotografie alebo videa a iné dôkazy, aby predávajúci pre identifikáciu.
2. Man-made poškodený, kupujúci prevziať na seba plnú zodpovednosť.
3. Produkt kvalitu spracovania programu:
1) kupujúci vrátiť tovar nám a zodpovedný za návrat poštovné náklady; po obdržaní tovaru ,
zašleme nový produkt na kupujúceho a zaplatiť za odoslať lodné náklady.
2) v prípade, Ak tovar (celková cena vrátane poštovného je menej ako 10USD) má problémy s kvalitou, budeme znova odoslať
nový produkt v kupujúceho ďalšej objednávke, ak kupujúci dont plán, aby sa nové objednávky v krátkom čase, môže kupujúci zaplatiť
na odoslať, náklady na dopravu, a požiadať, aby odoslať nový produkt.
Spätná väzba:
1. Sme závislí na našich spokojnosť zákazníka uspieť.Preto, váš názor je pre nás veľmi dôležité.
2. Ak ste spokojní s našimi položky, prosím zanechať pozitívnu spätnú väzbu na nás.Necháme pozitívnu spätnú väzbu
na neskôr.
3. Kontaktujte nás e-mailom alebo nášho obchodného manažéra:Suki Li, pred odchodom žiadne negatívne alebo neutrálne spätnú väzbu.
Budeme jednať s vami vyriešiť akýkoľvek problém, akonáhle je to možné.