【Premium Quality] vyzýva Vyrobené z poistného CNC Hliníkový materiál, antikorózne a odolný pri použití.
【 Chrániť Radiátor] vyzýva Vynikajúci ako ochrana radiátorov z kameňa a hmyz ničí radiátora, zaistiť bezpečnosť pre váš motocykel
radiátor.Dokonale znižuje odpor vzduchu a pomáha rider cítiť Radosť z jazdy.Zabrániť radiátorov z toho, že je poškodený, a predĺžiť životnosť
radiátor.Výtvarné spracovanie, efektívna náhrada za motocykel časti.
【Jednoducho Nainštalovať] vyzýva Jednoduché nastavenie, žiadne zložité postupy potrebné, šetrí váš čas
OBUTIE :
Pre Triumf Bonneville T100 2016 2017 2018 2019 2020 2021
Pre Triumf Bonneville T120 2016 2017 2018 2019 2020 2021
Pre Triumf Rýchlosť Twin 2019 2020 2021
Pre Triumf Ulici Pohár 2017 2018 2019 2020 2021
Pre Triumf Ulici Scrambler 2017 2018 2019 2020 2021
Pre Triumf Ulici Twin 2016 2017 2018 2019 2020 2021
Pre Triumf Thruxton 1200 2016 2017 2018 2019 2020 2021
Pre Triumf Thruxton 1200 R
Pre Triumf Thruxton RS 1200
Pre Triumf Thruxton 1200 TFC
Pre Triumf Triumf speedmaster
Aplikácia:
-◀◀◀Poskytujú Dokonalú Ochranu pre váš Radiátor a Rozšíriť Slúžiace Život Radiátory.
-◀◀◀CNC Hliníka , Vysoká Kvalita a Trvanlivé,ktorá je odolná voči oxidácii a poskytuje silný a dekoratívny materiál pre mriežky, aj Vyššiu hustotu než
z hliníkovej zliatiny,čo znamená, môžu poskytnúť väčšiu odolnosť.
-◀◀◀Mriežky dizajn pomáha úplne znížiť odpor vzduchu a plne cítiť radosť z rýchlosti.Radiátor stráže je navrhnuté pozdĺž radiátor tak
že stráže môže chrániť radiátor bezpečne a efektívne.
-◀◀◀Ako čas zvyšuje, pieskovec, a catkins sa hromadia na povrchu radiátorov, vodné nádrže, chladiče stráže štít môže zablokovať tieto
cudzie predmety.
-◀◀◀Radiátorové kryty sú budem robiť len, že sú to stráže váš radiátor z akejkoľvek nečistoty sú točil z vášho predné kolesá sú ti
udržať všetky vaše chladiča kvapaliny, kam patrí vnútri váš radiátor a nie dumpingové vonku na ulici, ktoré by mohli spôsobiť, že budete mať nehodu.
K zákazníkom
( Sme trvali na tom, spoločnosti na účel, na ktorý je poskytovanie kvalitných produktov a služieb, vedenie učiť sa a aktualizácie produktov,vyššie sú všetky na poskytovanie lepšie
produkty.
Lepšie služby pre všetky záujme zákazníkov, poskytujeme pred kúpou konzultácie, a po-predajný servis, tak pls kontaktovať nás e-mailom, sme radi, že na odpoveď.)
Platba Politiky
。Pre vašu bezpečnosť a pohodlie,ktoré spracovávame všetky platby cez Alipay
。kde všetky hlavné Kreditné Karty sú akceptované (Amex, Visa, MasterCard, Discover, atď.).
。Naše ceny nezahŕňajú žiadne clo alebo dane.
Doprava Politiky
。 Snažíme sa čo najlepšie lode sa na to do 1-3days obdržaní vašej objednávky a poskytne sledovacie čísla na všetky objednávky.
。 Vezmite prosím na vedomie, že sme len loď na adresy overená Alipay alebo vaša kreditná karta.
。 Dovozné clá, dane a poplatky nie sú zahrnuté v položke cenu alebo poplatky za dopravu.Tieto poplatky sú kupujúceho zodpovednosti.
。 Dodacia lehota môže byť dlhšia, ak je položka(y) byť kontrolované colné
Návrat & Vrátenie Peňazí
。 Všetky naše produkty sa dodávajú s Vrátenie,Počas ochrannej dobe, a to je možné a 15 dní pred potvrdenie o jej prijatí.Ak by ste chceli
vrátiť položku , môžete si vybrať, ak chcete otvoriť spor vrátiť a vrátiť tovar, Po prevzatí tovaru v sklade, vrátime vám.To trvá
o desať dní.Ďakujeme vám za vašu trpezlivosť.
。 Ak nie ste 100% spokojní, dajte nám prosím vedieť Podrobné Problém, dáme vám 100% uspokojivé riešenie
。 Ak ste dostali nesprávne, poškodené, chybné alebo položku nie, ako je popísané, kontaktujte nás pre čiastočné/plné náhrady alebo výmeny na naše náklady.
。 Kupujúci by mal platiť pre návrat prepravné poplatky, ak Všetky NON-Predávajúci vráti Chybu pre vrátenie peňazí. (E. g.priniesol si nesprávnu veľkosť alebo nesprávnu položku).
Spätná väzba
。 Dúfame, že sa vám pozitívny www.goodiefoodie.sk skúsenosti tvrdo pracuje, a môžeme očakávať pozitívnu spätnú väzbu a Podrobné Predaj
Hodnotenie (DSR) 5 Hodnotenie vo VŠETKÝCH spätnú väzbu kategórií (Položka, ako je popísané, Komunikácia, dodacia lehota a Poštovné a balné
poplatkov) zo strany kupujúceho po prijatí položky .
。 Ak nie ste spokojní s našimi položky alebo služby, neváhajte a kontaktujte nás pred odchodom žiadne Neutrálne/Negatívne ohlasy, budeme
vždy snažiť v našich silách, pre 100% spokojnosť zákazníka.
。 Komunikácia je najlepší spôsob, ako vyriešiť problém.takže negatívna spätná väzba, nepomôže nám vyriešiť akýkoľvek problém.
O Položiek
。 Všetky položky predávané u nás sú popísané na našich najlepších schopností, tak presné, ako je to možné, a s maximálnou svedomitosť na našej strane.